Lansering av chat via SMS

Chat blir stadig mer aktuelt i mange store bedrifter. Kunden opplever en økt nærhet og tilgjengelighet, som gjør det enklere å ta kontakt. Vi lanserer nå chat for enkeltmelgere, med navn og profilbilde, slik at boligselgere ikke trenger å nøle får de tar kontakt!

I mange tilfeller er det et tiltak for forbrukere å ringe til en ukjent megler. Med chat senkes terskelen for å ta kontakt og gjør det enda enklere å ta det første steget mot valget av eiendomsmegler.

Vår nye chat-funksjon krever ingen installasjon eller app på telefonen, alt foregår via SMS-meldinger for deg. For brukeren oppleves det som en vanlig chat på nettsiden.

Hvordan fungerer det?
- Du aktiverer chat
- En "Chat med megleren"-flik dukker opp når brukere besøker din meglerprofil
- En bruker trykker på chat-fliken og fyller inn navn og kontaktinformasjon
- Du mottar en sms fra et nummer som er unikt for den aktuelle samtalen og svarer "Start"
- Din velkomstmelding sendes til brukerens chat-vindu
- Samtalen er i gang, brukeren svarer i nettleseren, du svarer via SMS
- Du kan når som helst avvise eller avslutte en samtale ved å skrive "Stopp".

Chat-funksjonen kan også integreres på eksterne nettsider, slik at besøkende på ditt foretak sin nettside får mulighet til å starte en chat med deg.

Funksjonen kan nå prøves gratis på Eiendomsmeglerguiden.no, ved å aktivere den via din profil. Du velger da velkomstmelding og åpningstider, og er enkelt mer tilgjengelig for dine kunder!

Ta kontakt om du har spørsmål!